lørdag, juli 29, 2006

Uidentificeret Blomstret Objekt

Jeg er en anelse klatøjet, må jeg tilstå. Vi spillede i Ebeltoft sent i går aftes, og Kristian satte mig af ved min bopæl på Østerbro klokken lidt over fem imorges, i ubehageligt, gråt morgenlys. Det var godt nok en lang køretur hjem. Men men men, vi havde en aldeles hyggelig tur, og alting forløb som det skulle. Highfive til publikum og arrangører herfra. Og ikke mindst til mine kære bandmates ("Kristian & De 3 Benspænd"). Og Rikke, ej at forglemme, som dog ikke er medlem af bandet.
I aften vil jeg tage på Rust og høre nogle gode venner i indieboybandet Mavis - de kan anbefales.

Forleden spillede Kristian jo på The Rock, og - I må ikke sige til ham at jeg har sagt det - men det er jo rystende så dygtig han er. Han spillede med heavybandet Blinded By Fear, og jeg forstår mig ikke rigtig på den genre, ikke desto mindre var jeg dybt imponeret over hvad jeg hørte. Gibo og Nicolai var også derinde, og begge vimsede rundt i heavy-rus. Dette skyldes muligvis også de guldøl Nicolai insisterede på at være i besiddelse af. Han er den eneste jeg kender, der insisterer på at forhandle prisen i baren på københavnske spillesteder.

D. 5. august er vi igen ude at lufte tonerne, når vi spiller på Vestpark Festival i Langå.
www.vestpark.dk

Ingen kommentarer: