onsdag, september 20, 2006

Hør os live på Gimle! / Rust koncert rykket!

Kære alle,

Jeg må også hellere poste det her for en sikkerheds skyld:


Hør os live på Gimle i Roskilde, torsdag d. 28/9!
På næste torsdag gæster vi Roskilde, når vi varmer op for I Got You On Tape på Gimle. Det plejer at være dejligt at spille i Roskilde, og jeg håber at en masse af jer vil kigge forbi. Personligt er jeg ret spændt på at se Gimles nye lokaler på det gamle Vandværk. Jeg er jo født og opvokset i Roskilde, så mange af mine første koncerter fandt sted på det oprindelige Gimle. Det skal blive sjovt at se hvordan det nye sted tager sig ud.

Vi spiller IKKE på Rust imorgen!
Nogle steder har det været annonceret at vi spiller koncert på Rust, her i København, imorgen. Dette var også oprindeligt meningen, men da koncertens primære formål var at være releaseparty for vores album, er datoen naturligvis blevet rykket til januar. Jeg håber ikke nogen vil gå forgæves - I får alle en invitation til releasen, så snart den nye dato er helt sikker!

Fyrværkeri
Det er altid med små-flossede nerver vi præsenterer nyt materiale for omverdenen, så det har været utroligt dejligt med al den flotte respons på vores nye single, 'Fyrværkeri'. Tusind tak for de opmuntrende ord, og tusind tak fordi I lytter, derude!
Du kan både høre sangen, og læse en stak brugeranmeldelser af den her:
http://entakt.mymusic.dk/diskografi/sang.asp?id=78963
Både 'Fyrværkeri' og 'Modpolen' vil selvfølgelig være at finde på vores debutalbum der udkommer mandag d. 8. januar 2007.


ENTAKTs foreløbige KONCERTKALENDER ser ud som følger:

28 / 09 / 06 - Gimle, Roskilde
13 / 10 / 06 - Studenternes Hus, Næstved
20 / 10 / 06 - Forbrændingen, Albertslund
27 / 10 / 06 - S-Huset, Lyngby

Mange flere koncerter dette år vil blive tilføjet løbende.

Vi ses derude!

Ingen kommentarer: