onsdag, november 29, 2006

LYT! LÆS!

Det er muligt at jeg har anbefalet denne plade før, men i så fald er den en re-post værdig.
Gør dig selv den tjeneste at tune dine ører ind på Martins Halls 'Facsimile'. Det er så satans æstetisk, gennemført og djævelsk smukt. I øvrigt er jeg sikker på at den går ekstra godt i spænd med årstiden. Jeg forsøgte at finde små smagsprøver fra pladen på MySpace, men uden held (er jeg den eneste der synes at den side kan virke lige lovligt uoverskuelig til tider?).
Til gengæld har jeg dog fået gravet et par anmeldelser frem, som også indeholder beskrivelser af den ubeskrivelige musik.



I øvrigt blev jeg også anbefalet at gå i krig med Hall's roman 'Den Sidste Romantiker' - og den anbefaling bør ligeledes sendes videre. Hæsblæsende, er det.

Just do it.

Ingen kommentarer: