tirsdag, december 12, 2006

Kig med på DR1 torsdag kl. 16 - vi er nemlig i studiet.

Den gode Kristian Leth har inviteret os i studiet - kig med torsdag kl. 16 på DR 1!
- og stem for guds skyld (og for vores skyld) på os en sidste gang...



I øvrigt inviterede min kæreste mig til Thomas Dybdahl koncert i Vega igår aftes. Det var ovenud fantastisk! Utroligt smukt, utroligt nærværende, ubeskriveligt velspillet, ubeskriveligt velsunget. Generelt ret ubeskriveligt.
Det eneste der manglede var vist bare en skønhedsplet, så man var overbevist om at det rent faktisk foregik.



Ooooog, så kan det berettes at vi skød en stak scener til vores nye musikvideo idag. Den bliver meget anderledes end den første, kan jeg godt love jer. Min arm er helt øm af at holde fast i tagrenden, og mit hår bliver aldrig sig selv igen. More to come...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Haha, og det er ellers Kristian som ellrs mildest talt ikke er glad for jeres musik? Glæder mig!

-Flipse

Jonas sagde ...

Det er ganske rigtigt K. Leth der ikke er særlig glad for vores musik - og det vil der ikke være ændret på.
Ikke desto mindre har jeg mailet lidt med ham, og han har skrevet yderst fornuftige ting.

Vi må se hvad der sker ;-)