tirsdag, februar 20, 2007

The Eraser













Jeg lytter i dette øjeblik til Thom Yorke's 'The Eraser'. Jeg har en tendens til at glemme hvor godt dette album egentlig er. Radiohead frontmanden har, på egen hånd, begivet sig ud i en række elektroniske sange, som i mine ører ligeså godt kunne have været indslag på Radioheads seneste album 'Hail To The Thief'.
Jeg havde egentlig forventet at et elektronisk soloalbum fra hans side ville være et langt mere ufremkommeligt foretagende, og at skæringer derpå nærmest ikke ville kunne betegnes som sange. Men The Eraser består af 9 sange. Og oven i købet nogle yderst veldrejede nogen af slagsen.

Jeg har også dette album på LP, men - ak og ve - min pladespiller er kaput.
Nogen derude der har en brugt til salg?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skide god plade! Næsten lige så godt som radiohead ;)

Jonas sagde ...

Den er virkelig fantastisk. Og sørme om jeg ikke har fået en pladespiller, så jeg nu kan høre den på vinyl...even better!