fredag, juni 08, 2007

Sommeren kom krybende...

Disse skønne sommerdage går for mit vedkommende med sangskrivning. Det føles skønt at få lidt fra hånden.
Igår gik jeg i kødet på to nye sange. Den ene bliver rigtig god. Den anden bliver bedre. Hvis alt går vel.

Det føles skønt at snuble svimmel ud i et sommerligt København når "arbejdsdagen" er ovre. KVLs Have er fantastisk for tiden. Det ender med at alle de nye sange kommer til at have blomsternavne.

Igår aftes var jeg på The Rock for at se en flok gode venner, i bandet Mavis, spille deres afskedskoncert. De fik rundet eventyret af med manér, må jeg sige.


...husk i øvrigt at vi spiller vores eneste koncert i København, denne sommer, på Vesterbro Festival fredag d. 15/6!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke vente. Jeg kan ikke vente. Jeg kan VIKELIG ikke vente.
Det bliver fantastisk. (:

Maj sagde ...

Sgu heller ikke mig.

Anonym sagde ...

Kommer du?!

Jonas sagde ...

Jeg glæder mig såmænd både til at smide en stak nye sange på gaden, OG til at spille på Vesterbro Festival. Det ene har ganske vidst længere udsigter end det andet.

Sørme om jeg ikke har fået skovlen under endnu en sang idag. 3 sange på 2 dage. De kommer altid i stimer. Det er en fornøjelse når man lige får stillet ind på den rigtige frekvens.

Vi ses til Vesterbronx Festival?

Anonym sagde ...

Vi ses på vesterbronx fister!

Jonas sagde ...

I'll be there.