tirsdag, september 11, 2007

LVJ

Som altid er der fuld fart på de musiske gøremål. Vi var i Nakskov og spille med Entakt i lørdags, og var først hjemme i København igen kl. 5 søndag morgen. Søndag formiddag kørte Nicolai og jeg til hans lille, hyggelige studie, Adsono, i Viby Sjælland. Her begyndte vi på mixningen af mine egne små akustiske sager. Vi fik et ret godt mix af et af numrene, som kun kræver få rettelser før det er helt klar. Mit bud er at disse sager vil kunne hentes om en måneds tid. Jeg skal nok sige til.

I eftermiddag går turen til studiet i Valby, hvor vi skal arbejde med nogle af de vokaloptagelser vi fik i kassen i fredags. Det gælder om at holde tungen lige i munden.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tør godt sige, jeg glæder mig ovenud meget til at høre dine akustiske sange!
Jep! Glæder mig!

Anonym sagde ...

"LVJ" ?
LejlighedsVis Jonas... ??!
LiveVocal Jonas.....??!

Jonas sagde ...

La Volumes Jinns, såmænd :-)