mandag, september 22, 2008

Invitation mm.

Sikke gråt vejret er. Det måtte gerne være efterårsagtigt på den kolde, klare måde - i stedet for denne grå regnvejssump.

I dag var vi et smut i TænkeBoksen for at mixe lidt på en af de sange der ikke fandt vej til det nye album i sidste ende, Tvebak & Jagten På Det Længste Strå. Vi havde besøg af den gode Nicolai, der også poster kommentarer på denne blog i ny og næ - og det var særdeles hyggeligt. Sikke en sympatisk herre.

Vi inviterede ham i samme ombæring til vores lille releaseparty, hvor vores nye album skal fejres. Jeg tænker, at jeg da lige ville benytte lejligheden til at invitere jer andre i samme ombæring!

Onsdag d. 1. oktober kl. 19 skal I alle være så hjertens velkomne til at kigge forbi The Dive - lige ved Nørreport station - og drikke en lille øl, høre os (plus gæster/gode venner) spille en lille akustisk koncert og generelt bare hygge.
Vi glæder os til at se jer!

5 kommentarer:

Rasmus Ardahl sagde ...

Tak som byder! Vi ses den 1.

Anonym sagde ...

glæder mig!

Anonym sagde ...

WOW, det gør jeg også!

Anonym sagde ...

Nu hørte jeg af gode grunde kun "Tvebak & Jagten På Det Længste Strå" i sin helhed en enkelt gang - Kristian var nemlig voldsomt fordybet i arbejdet med detaljerne (hans arbejdsdisciplin, enorme talent (hvordan pokker mikser man så voldsomt detaljeret og kompleks musik, så det fremstår så skarpt, tydeligt, dynamisk og med alle detaljer intakt?) og fantastiske evne til at koncentrere sig trods heftig baggrundssnak er dybt imponerende) - men der er tale om en fin sang, der gjorde stort indtryk! Jeg krydser fingre for, at den bliver udgivet en skønne dag.
Flere af stroferne og tonerne har brændt sig fast og forlader mig ikke...
Tusind tak til Nicolai (toplederen!), Kristian og Jonas for et særdeles spændende og hyggeligt besøg!

Jonas sagde ...

Kristian er ganske rigtigt en af de skarpeste knive i skuffen, og det er jo særdeles praktisk at have sådan en i bandet.

Jeg håber meget at de tre overskydende sange fra indspilningerne (Tvebak & Jagten På Det Længste Strå, I Versaler og Orkestret Med Det Blotlagte Skelet) ser dagens lys i en eller anden sammenhæng. Det var ikke sjovt at skulle vælge dem fra. Et af dem indeholder oven i købet fantastisk Randi Laubek-kor. Blasfemi! :-)