lørdag, juni 13, 2009

Kunsten at få det bedste ud af situationen





Jeg har ligget syg i en uge nu. Det er godt nok trættende. Jeg er ved at få pip af at være indenfor. 

Denne dag har dog ikke været helt spildt. Tværtom har den været vidunderligt produktiv. Jeg har skrevet en sang, som jeg er endt med at være virkelig glad for. Den er såmænd skabt udfra en tekst min mor har skrevet. Hun er godt nok ikke tabt bag en vogn. Den kan ikke bruges til Entakt, men det er muligt den kan bruges til Sorgenfrei Villumsen-projektet. 

Ydermere har Josephine sendt mig et helt fantastisk stryger-arrangement til en sang kaldet Store Tider. Hvis bare alle sygedage kunne være som denne. 

Ps. Der skulle vel ikke være nogen der kunne hooke mig op med dokumentaren 'Laudrup - En Dansk Familie'?

1 kommentar:

Jo sagde ...

Det ser bare så hyggeligt ud det der :)