lørdag, oktober 17, 2009

Blablablogging

Rigtig fin aften i Århus i går. Mange mennesker, mange øl, lidt vin, meget støj. Fairbar er virkelig et hyggeligt sted, og de frivillige ansatte er utroligt flinke.

Jeg havde egentlig sat mig for at jeg skulle få skrevet en masse idag; sang, musikanmeldelse, boganmeldelse. Men jeg må nok sande at det bliver til en hel dag på sofaen (godt der er fodbold smurt ud over hele sendefladen om lørdagen)

Jeg er blevet så gammel at det sætter sine spor at tage toget fra Århus til København om morgenen, efter et større alkoholindtag. Sådan er det når man kaster med sine hjerneceller som konfetti.

Herunder et par mobilbilleder af allerskrækkeligste kvalitet. Dog ikke langt fra hvordan mit syns opløsning tager sig ud pt.

God weekend!








Ingen kommentarer: