onsdag, januar 06, 2010

Zzz?

7 kommentarer:

Rikke sagde ...

shit det er kedeligt! en gentagelse af de forgangne år...gaaaab.

fik du overhovedet stemt?

Jonas sagde ...

Det er langt fra sindsoprivende. Det er selvfølgelig en afspejling af hvad folk lytter til - omvendt kunne man måske godt ønske sig at folk fik serveret lidt flere valgmuligheder via de store aktører på medie-fronten.

Jeg fik ikke stemt, så jeg skal ikke snakke for højt selvfølgelig.

Gjorde du?

Hr. Cules... sagde ...

Jeg fik heller ikke stemt, men jeg undrer mig over alt den kærlighed til Odense Assholes! Jojo, det er da sjovt nok, men lige som Bloodhound Gang og andre spoofbands, synes jeg ikke det hører hjemme i sådanne sammenhænge. Jeg vælger at tro, at de stjæler pladser fra Turboweekend, hvilket er latterligt.

Og så hører jeg åbenbart til det sjældne folkefærd, der ikke var videre begejstret for det nye Muse.

Jonas sagde ...

Jeg hører til præcis samme folkefærd. Jeg synes ganske enkelt The Resistance er et decideret selvmål. I forvejen var de på vej i en forkert retning (synes jeg) - og nu nåede de frem.

Det var et langt mere koncentreret og fokuseret Muse der udgav Origin Of Symmetry og Absolution, i min optik.

Jeg undrede mig også lidt over Odense Assholes var på listerne - men mon ikke det er pga. en massiv netværkskampagne fra bandets egen side?

Hr. Cules... sagde ...

Tror simpelthen Muse er blevet for ambitiøse. Jeg elsker musik med store armbevægelser og højt til loftet, men hvis de ikke ved hvor de vil hen med det så er det jo ligegyldigt. Det var lige præcist den kunst Queen var mestre i. Jeg synes der er nogle få gode ting på The Resistance, men det er sjovt nok de sange hvor de har skrabet det hele lidt.

Og så synes jeg Undisclosed Desires er en spændende tilføjelse, til et univers der er begyndt at stagnere rent kreativt.

Jonas sagde ...

Jeg kan kun erklære mig enig. Jeg synes også det er godt med store armbevægelser, men det kræver også bare et solidt sangfundament at sigte så højt.

Jeg synes nogenlunde godt om Undisclosed Desires, men det eneste jeg virkelig falder for er versene i I Belong To You. De (t)rykker lige præcis det rigtige sted.

Rikke sagde ...

Ja, jeg fik faktisk stemt, ligesom vi jo plejer...du kan lige få min stemmeseddel pr. mail hvis det er? Der er vist ikk én eneste stemme der er nået frem på de endelige lister...hehe.

Men ja, du har ret i det med de store aktører på mediefronten...og nu du er inde på det...så er P3-Prisen heller ikke videre sindsoprinvende.