lørdag, oktober 23, 2010

Fuldfartfrem!

Alting synes at foregå i fastforward lige for tiden, både online såvel som irl. Og hvilken fryd.

I går havde jeg og resten af Entakt en meget lang, men mindst lige så god, dag i Aalborg, med en dejlig aften på Huset ...og efterfølgende nat på motorvej. Selv om jeg er helt skæv i kraniet af træthed i dag var det nu en fornøjelse at komme lidt væk og spille igen. Det havde jeg savnet. Den slags bliver der en masse af i 2011.

I går fik jeg også ganske massiv promovering af DR, da de bragte indslag om min uddannelse på både P1, P3 og Tv-Avisen. Her blev jeg og min medsturende, Liv, interviewet, og spillede lidt unplugged sager. Jeg er ret sikker på at links til disse indslag samt artikler kan opdrives på DRs hjemmeside. Jeg må finde links når jeg er lidt friskere - beklager det sløve serviceniveau jeg lægger for dagen.

Sidst men ikke mindst går alting pludselig ganske stærkt med de nye Entakt-sager. Det ser ud til vi kan lufte en splinterny single med tilhørende promo-video i løbet af november! Derudover kan I også se frem til at høre et par virkelig dygtige folk remixe denne single.


Nedenstående er alt der holder mig vågen i skrivende stund:


Ingen kommentarer: