tirsdag, juni 20, 2006

Der er hul i Hegnet på Gaustad

I går tog vi hul på en ny uge. Der skete ikke de store ting, udover at vi fik rodet lidt med lyden på Blændværk. Vi fik også drøftet VM-situationen. Det er et lille ritual inden vi går igang; kaffe og alvorlige VM-snakke. Vi glæder os også meget til Tour de France.
Men som sagt var det Blændværk der stod for tur da vi kom igang. Den mangler stadig lidt. Der er stadig et par knapper vi endnu ikke har drejet på. Det er lidt af et hørespil.

I dag starter vi senere end vi plejer, og så bruger vi sikkert det meste af aftenen. Med et par VM-pauser, vil jeg skyde på. Vi har planlagt at lægge vokal på den nye sang - den sidste i denne omgang. Min hals opfører sig godt nok sært, men det har den alle dage gjort, så vi må se om vi ikke kan få lavet lidt alligevel.
Den nye sang lægger ud i et tempo der er lidt uvant for os. Jeg bliver helt forpustet af at tænke på at skulle spille den live. Der er så mange ord, og så lidt tid. Der er ikke afsat tid til sekundære ting så som at trække vejret. Men jeg er glad for den, sangen. Det er på sin vis en beskrivelse af et persongalleri. http://no.wikipedia.org/wiki/Gaustad_sykehus ?

Jeg overvejer at spadsere en lille tur i solskinnet med lidt god musik på iPod'en inden jeg skal til Det Ganske Lille Studie i Vanløse. Jeg bor 2 minutter og 35 sekunder fra vandet, så jeg tror turen går dertil igen. Det har en yderst beroligende effekt at skue ud over vand. Når der er nok af det. Der er en popplade jeg hører konstant i øjeblikket. Den passer perfekt til sommeren.
Kristian hader bandet af et godt hjerte. Jeg siger ikke hvilken plade det er.
Køb den!


/Jonas

Ingen kommentarer: