fredag, juli 06, 2007

For en kort bemærkning

Er lige et smut hjemme - et lille afbræk fra den sejlende Roskilde Festival. Gårsdagen var svær at komme igennem, men den tid jeg nåede at opholde mig på pladsen idag var herlig. Glæder mig til at komme tilbage.

Men men men, tidligt imorgen pudser vi vores egne sange af, og triller hele vejen til Nibe Festival. Her spiller vi på Rocktown kl. 16.30 - hvilket nok skal blive spændende.
Gibo, Kristian og jeg kommer nærmest direkte fra Roskilde Festival, Nicolai fra Samsø, og Henning fra kone og barn. Jeg ser frem til det.

I tirsdags var jeg jo til den altid fabelagtige Rufus Wainwrights hof i Operaen. Det var naturligvis endnu en fantastisk oplevelse med hr.(?) Wainwright.
Og sørme om han ikke beriger lille Danmark med endnu et besøg! Han spiller i Århus d. 5. december, og billetterne er allerede sat til salg, folks! Jeg vil i hvert fald være på pletten.

3 kommentarer:

Rasmus Ardahl sagde ...

The Broken Beats, Entakt og Lily Electric på stribe. Og så endda på en scene ved navn "Rocktown". Man får næsten lyst til at forlade Roskilde... Næsten. Savner en Wainwright eller to i år.

Anonym sagde ...

Tak for en god koncert i Nibe

http://www.mr-x.dk/?p=194

Jonas sagde ...

Jeg ville egentlig også gerne have set Broken Beats på Nibe, men vi ankom stort set lige da de takkede af. Til gengæld fik jeg den store fornøjelse at se dem på Roskilde igår. En glimrende, festlig koncert.

Og tak til Mr. X fordi du lagde vejen forbi vores koncert på Rocktown forleden. Det glæder mig du kunne lide det - vi nød det også!