onsdag, september 10, 2008

Flere nyheder

Så er der atter lidt info om vores kommende plade. Læs nyheden på Gaffa's hjemmeside HER.

Derudover er der lidt nyt om det seneste compilation-projekt vi har deltaget i (Kender Du Det? Fortid, Nutid, Altid!), hvor man blandt andet kan gratis-downloade SuperTroels' remix af vores cover af Shit & Chanels Du Er Alt Det Jeg Ka' Li'. Forvirret? Læs den gode Rasmus Ardahls interview med bagkvinde Franka Abrahamsen HER.

Sidst men ikke mindst kan jeg da lige berette at jeg var et smut forbi min gode ven Andreas/Didium forleden aften. Vi drak en kende for meget vin, og skrev på et par sange, som jeg virkelig tror bliver gode. Det er en helt ny og utrolig interessant måde at arbejde på for mig. Glæder mig til at se og høre hvad det udmunder i.

5 kommentarer:

Maj Schubert sagde ...

Jeg tror vist nok liiiige, jeg ved, hvad jeg laver den 27. november. I Roskilde. Yes!

Maj Schubert sagde ...

.... OG muuuuuligvis den 24. oktober. Måske.

Jubiii!

Anonym sagde ...

Coooooooooooool!

Anonym sagde ...

Har lige lyttet intenst til "Europa" og de gamle musikstykker, der ligger på Myspace.
Har åndenød og stjernetanker ...
Hold fast, hvor er det super-flot!
Jeg tror min dag bliver følsom :-)

Jonas sagde ...

Hvor er I søde! :-)