torsdag, marts 19, 2009

Oh happy day

Det er næsten skræmmende hvor meget mit humør kan afhænge af vejret. I hvert fald kan det, i den sammenhæng, være frygtelig kedeligt at være bosat i Danmark. Omvendt er der også dage som denne, hvor det er umuligt at holde mundvigene nede. Sikke en fornøjelse at vågne til blå himmel og sol gennem vinduerne på 5. sal. Efter en løbetur på den skønne Assistens Kirkegård (som jeg i øvrigt er så heldig at have udsigt til hvis jeg læner mig lidt ud vinduerne i mine stuer) og et hurtigt bad, har jeg nu sat mig med dagens første kop kaffe. Dagens første smukke sang kommer her. Fra Brian Enos Another Day On Earth, som er en af mine foretrukne elektroniske plader. Jeg kunne ikke komme i tanke om en sang der formidler min sindsstemning lige nu bedre end denne (billedsiden kan man godt se bort fra):



I eftermiddag drager jeg mod Kolding, med en flok gode venner, og spiller lidt rockmusik for de fremmødte!

2 kommentarer:

Jonas sagde ...

Ps. Selvfølgelig spiller vi udfra en anden sætliste end på efterårstouren. Vi har faktisk rystet posen ganske betragteligt.

Anonym sagde ...

ih..det bliver spændende :)