torsdag, juli 09, 2009

Sangskriver-tour

Som jeg tidligere har skrevet her på bloggen drager Andreas Sorgenfrei, Joey Groon og jeg selv på en akustisk sangskriver-tour rundt i landet, i år.

Ved disse koncerter vil jeg både spille lidt Entakt-sange, nogle nye sange der endnu ikke har fundet deres skuffe, måske nogle af mine engelske sager, og sidst men ikke mindst spiller Andreas og jeg nogle af vores fælles sange. 
Der bliver med andre ord eksperimenteret lidt med formatet, og præsenteret lidt af hvert. Jeg glæder mig til de frie tøjler og den slappe line.


Foreløbigt kan man opleve os ved følgende lejligheder:

27.08.09 - Løves Bogcafe, København
01.09.09 - Godset, Kolding
16.09.09 - Gimle, Roskilde
10.10.09 - Rock Nielsen, Aalborg
29.11.09 - Studenterhuset, Odense

- jeg kunne forestille mig at nogle få datoer vil blive tilføjet herudover.

6 kommentarer:

Maya sagde ...

Kig meget gerne forbi århus - det lyder spændende.

J. Lorentz sagde ...

Interesting. Jeg tror jeg sætter kryds i kalenderen den 10/10.

Rikke sagde ...

arh...hvis KBH og Kolding havde kunne bytte plads...havde det været genialt. men fedt at se at det lykkedes :)

Jonas sagde ...

Smaa Ord >
Der arbejdes pt. på at få en koncert i Århus i stand :-)

J. Lorentz >
Lyder helt perfekt!

Rikke >
Vi prøver måske at runde det hele af med en koncert i KBH i starten af december...

Maya sagde ...

Jeg har et nedlagt forsamlingshus i baghaven her i århus, her må i i hvert fald gerne spille. Der er godt nok fyldt med rotter og sådan, men det er vel bare stemningsskabende... :S

Jonas sagde ...

Fint, så lader vi vores egne rotter blive hjemme! :-)