lørdag, oktober 10, 2009

Ting plus sager

Først og fremmest er jeg desværre nødt til at melde at min optræden i Aalborg i aften er aflyst pga. sygdom. Jeg er ked af det, men det kan ikke være anderledes. Dog spiller Andreas Sorgenfrei, Joey Groon og Michael Marino stadig, så det kan kun anbefales at kigge forbi Rock Nielsen.

Da jeg i dag kastede et blik på kommentarfeltet til forrige indlæg på denne blog, blev jeg så glad over endnu en gang at blive mindet om at der er en stribe kreative, tænkende, spændende, skabende mennesker der læser med. Det er jeg beæret over. I den forbindelse vil jeg straks anbefale to af disse menneskers respektive blogs: Michaels ordsprudlende '
Filterløs', og Mark Tholanders fantastiske streger mm. More to come.

Sidst men ikke mindst har jeg den sidste tid fået skrevet lidt flere anmeldelser for BandBase.dk, og har uddelt stjerner i begge ender af karakterskalaen. Læs mine to seneste domme HER og HER.


(billedet er af Mark Tholander - jeg har lånt det uden at spørge...)

Ingen kommentarer: