torsdag, august 05, 2010

Forsmag

Jeg synes søvnen sidder limet fast i de sprækker der skal forestille mine øjne idag. Efter endnu en nat med mareridt over skærmen (der har virkelig været gyser-tema på indersiden af øjenlågene denne uge) kan jeg efterhånden godt savne at føle mig helt udhvilet. Måske er det bare ved at blive efterår. Jeg synes i hvert fald det virker småkoldt i min lejlighed denne morgen. Men jeg tror efterhånden også jeg er ved at være klar til efterår. Jeg har nået det jeg skulle denne sommer. Der er nu noget over efterår. Men ...mon ikke sommeren bliver hængende lidt endnu.

Lad mig lige indskyde, at jeg har hørt nedenstående sang et utal af gange det sidste døgn - den lyder jo næsten af jul! Nu stopper festen altså. Men ikke desto mindre må denne sang indeholde noget nær verdens bedste vokalarrangement:


I eftermiddag drager jeg mod TænkeBoksen for at øve med Abas og Kristian. På lørdag skal vi spille to stort set unplugged Entakt-koncerter i København; én til Kulturhavn på Islands Brygge (som trio) og én på Din Nye Ven (som duo). Vi skal for første gang i lang tid øve (og sikkert også spille) Fyrværkeri, hvilket bliver lidt spændende da den jo kræver en vis form for stemmebåndsakrobatik.

Ingen kommentarer: